Wybierz pakiet według potrzeb Twojej firmy

Podstawowy

  • infolinia
  • telesprzedaż
  • raportowanie
  • opieka serwisowa

    pn. - pt. od 8:00 - 16:00

99 PLN

netto miesięcznie / 1 stanowisko

Optymalny

  • infolinia
  • e-mail
  • czat
  • telesprzedaż
    • preview dialer
    • progressive dialer
  • raportowanie
  • CRM
  • API
  • opieka serwisowa

    pn. - pt. od 8:00 - 16:00

119 PLN

netto miesięcznie / 1 stanowisko

Rozszerzony

  • infolinia
  • e-mail
  • czat
  • telesprzedaż
  • predictive dialer

    z wykrywaniem faksów i sekretarek

  • raportowanie
  • CRM
  • API
  • opieka serwisowa

    pn. - pt. od 8:00 - 16:00
    obsługa awarii 16:00 - 21:00

169 PLN

netto miesięcznie / 1 stanowisko

Zadbaj o swoich klientów już dziś

Szybko, prosto, bez żadnych formalności i zobowiązań

Po 14 dniach zdecydujesz czy chcesz kontynuować.

Zasady współpracy

Zacznij bezpłatnie

Korzystaj przez 14 dni bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań. Po tym czasie Twoja licencja wygaśnie, chyba że zechcesz ją przedłużyć :)

Płatność z góry

Licencje uzyskasz na podstawie płatności za fakturę pro forma. W każdej chwili możesz dokupić kolejne licencje.

Bez umów, bez zobowiązań

Korzystasz wtedy, gdy płacisz. Zasady współpracy określa Regulamin. Cenimy Twoją wygodę.

Częste pytania

Na czym polegają testy?

Po rejestracji uzyskasz bezpłatny dostęp systemu na 14 dni (5 licencji, Pakiet Optymalny). Uzyskasz pomoc w konfiguracji oraz uruchomieniu, żeby Twój system obsługiwał połączenia telefoniczne, e-maile, czaty i SMS-y.

Czy testy mnie do czegoś zobowiązują?

Nie. Możesz bezpłatnie korzystać z Systemu przez 14 dni. Po upływie tego czasu Twoja licencja wygaśnie, chyba, że zechcesz z nami zostać :)

Czy ktoś pomoże mi w konfiguracji?

Tak. Pomożemy Ci w konfiguracji systemu, zarówno w czasie testów jak i po nich. Po testach administrator przeszkoli Cię z samodzielnej konfiguracji i pomoże ustawić system zgodnie z Twoimi biznesowymi potrzebami.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Bezpieczeństwo danych traktujemy bardzo poważnie. Nasze systemy znajdują się na zasobach światowej klasy chmury obliczeniowej Oktawave. Aplikacja jest nieustannie aktualizowana najnowszymi poprawkami zabezpieczeń, a Twoje dane są chronione z wykorzystaniem szyfrowania SSL, stosowanego między innymi w bankach.

Jak mogę opłacić licencje po testach?

Jeśli po okresie próbnym polubisz nasze narzędzie (a taką mamy nadzieję!), to Twój opiekun handlowy przygotuje dla Ciebie fakturę pro forma. Możesz ją opłacić za pomocą przelewów online lub karty kredytowej bezpośrednio z systemu. Opłacenie faktury spowoduje automatyczne przedłużenie licencji.

Jak wyglądają zasady płatności?

Pierwszego dnia miesiąca otrzymasz od nas fakturę pro forma. Jeśli opłacisz ją do końca miesiąca, system automatycznie przedłuży Ci licencję na kolejny miesiąc i prześle Fakturę VAT. Będziemy tak robić co miesiąc. W razie jakichkolwiek zmian, pomoże Ci Twój opiekun.

Napisz do Nas.
Chętnie Ci pomożemy.

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl

Podbijaj serca sprawną obsługą

Zobacz cykl 3 webinarów

W najbliższy wtorek o godz. 13:00

1. Dobra obsługa klienta
2. Organizacja pracy Twojego BOK
3. Planeta Thulium