Case study

Przeczytaj co naszym klientom dało wdrożenie Thulium.

Złote Wyprzedaże to największy klub zakupowy w Polsce, oferujący odzież i dodatki światowych marek​ ​w promocyjnych cenach. System Thulium usprawnia proces obsługi klientów i monitoruje jakość tego procesu.

DreamCommerce S.A. jest twórcą oprogramowania ​dla sklepów internetowych, znanego w Polsce pod mark​ą​ Shoper​.​ Firma wykorzystuje Infolinię Thulium do obsługi oraz monitorowania poziomu obsługi klientów w kilku krajach (Polska, Turcja, Indie).

VOBIS to znana marka sklepu internetowego, dostarczającego produkty z branży IT, multimediów, GSM, nawigacji i telekomunikacji. Thulium służy do komunikacji firmy z klientami sklepu.

Firma Hospmed Sp. z o.o. dostarcza specjalistyczny sprzęt medyczny, stomatologiczny i rehabilitacyjny dla osób indywidualnych oraz dla biznesu. System Thulium usprawnia proces obsługi klienta w firmie oraz dostarcza informacji niezbędnych do zarządzania nią i pracownikami.

Oto nasi wybrani Klienci

Zapraszamy Cię do współpracy.

Niezależny operator pocztowy, wykorzystuje Thulium do obsługi komunikacji z klientami z Polski, Węgier i Rosji. Poza funkcjonalnościami infolinii system posiada również dedykowane funkcjonalności, które automatyzują obsługę.

Grupa Onet korzysta z dostosowanego do swoich potrzeb systemu Thulium. Najważniejsze funkcje to Infolinie, Kampanie, a także Integracja z CRM zumi.pl. System posiada pełną redundancję.

Fakro - lider w produkcji i sprzedaży okien dachowych w Polsce i na świecie. Firma wykorzystuje Thulium jako centralę telefoniczną dla całej firmy oraz Infolinię dla swoich klientów a także partnerów.

X-KOM to jeden z najlepiej ocenianych polskich sklepów internetowych. Firma posiada wdrożony system Thulium Infolinie, który zapewnia profesjonalną obsługę klienta na każdym etapie kontaktu z firmą.

nazwa.pl jest największą polską firmą hostingową i jedną z największych polskich firm branży IT. Firma korzysta z Thulium do obsługi połączeń (Infolinie) od ogromnej rzeszy swoich klientów.

home.pl jest znanym i cenionym dostawcą usług internetowych. System Thulium dzięki integracji z wewnętrznymi systemami firmy zapewnia konsultantom bieżący dostęp do informacji o klientach i zakupionych przez nich usługach.

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach - to lider w zastosowaniu nowoczesnych technologii oczyszczania ścieków, wytwórca energii z odnawialnych źródeł oraz kreator nowoczesnych metod i strategii zarządzania.

Thulium wdrożyła centralę telefoniczną IP dla firmy Bahlsen Polska, czołowego dostawcy wyrobów cukierniczych w Europie, w którego portfolio znajdują się międzynarodowe marki HIT i Leibniz oraz krajowa marka Krakuski.

IT Card - Centrum Technologii Płatniczych z Grupy BPS obsługuje za pomocą Thulium komunikację głosową, e-mailową i faksową. Dla wdrożonego rozwiązania zapewniamy wsparcie 24/7/365.

Podkarpacki Bank Spółdzielczy jest drugim co do wielkości bankiem spółdzielczym w Polsce. Thulium obsługuje komunikację wewnątrz firmy oraz z klientami firmy w zakresie komunikacji telefonicznej oraz mailowej.

Phinance koncentruje się na zabezpieczeniu płynności finansowej swoich klientów. System Thulium wspomaga pracę dostarczając efektywnych narzędzi do prowadzenia kampanii telemarketingowych.

Home&Garden to sklep internetowy oferujący meble ogrodowe. Thulium służy tu do telefonicznej oraz mailowej obsługi klientów. Szczególnie istotna jest karta klienta z uporządkowaną historią komunikacji.

Sieć Aptek Dbam o Zdrowie korzysta z Infolinii Thulium, by optymalizować proces obsługi klientów. Klienci aptek mogą samodzielnie (bez kontaktu z konsultantem) sprawdzić posiadaną w programie lojalnościowym liczbę punktów (funkcja IVR).

Urtica obsługuje ponad 80% polskich szpitali. Thulium umożliwia sprawną komunikację pomiędzy firmą i szpitalami. Specyfika pracy firmy znalazła odzwierciedlenie w dostosowanej do firmy konfiguracji systemu.

Promedica24 zajmuje się świadczeniem usług opiekuńczych oraz rekrutacją personelu medycznego. System Thulium obsługuje ruch przychodzący oraz wychodzący. Integracja z Microsoft CRM dodatkowo ułatwia obsługę wszystkich procesów.

Centrum Medyczne ENEL-MED świadczy kompleksowe usługi medyczne. Thulium służy do obsługi kontaktu z klientami - w szczególności sprzedaży usług oraz np. przypominania o zbliżających się terminach wizyt. System dostosowano do potrzeb firmy.

Sklep internetowy NEO24.PL dostarcza m.in. sprzęt AGD, RTV i komputery. System Thulium jest wykorzystywany do sprawnej obsługi telefonicznej klientów sklepu a także bieżącego śledzenia poziomu obsługi i pracy konsultantów.

NEONET jest firmą, posiadającą w swojej ofercie bogaty wachlarz produktów z branży: RTV, AGD, IT, akcesoria, multimedia. System Thulium dostarcza firmie niezawodne rozwiązanie w postaci centrali telefonicznej.

Sindbad jest jedną z największych firm przewozowych w Europie, a w Polsce liderem wśród przewoźników autokarowych, obsługując rocznie ponad milion pasażerów. Thulium Infolinie zapewniają najwyższą jakość obsługi pasażerów.

Dla biura podróży Fly.pl uruchomiliśmy System Call Center Infolinie. Wdrożony system wyraźnie zwiększył jakość obsługi klientów i komfort konsultantów, a rozbudowany system raportów ułatwił pracę menadżerom.

Firma Koksztys zapewnia obsługę prawną i windykacyjną zarówno małych firm, jak i MSP oraz klientów instytucjonalnych. Kampanie Thulium skutecznie pomagają w realizacji zadań spółki.

Firma GTI jest częścią międzynarodowej grupy Alpha Ventures. Jest także Autoryzowanym Przedstawicielem ORANGE. Firma wykorzystuje system Thulium Call Center do realizacji telefonicznych kampanii wychodzących.

NOM Sp. z o.o. jest operatorem telefonii stacjonarnej. Wdrożenie obejmowało nie tylko system Call Center dla Biura Obsługi Klientów, ale też centralę telefoniczną dla pracowników z back office. Najważniejsze moduły: Inoflinie, Call Blending

Call center dla One System sp. z o.o. - autoryzowanego partnera firmy Dell, to kilkadziesiąt stanowisk dedykowanych dla kampanii sprzedażowych. Wdrożenie objęło moduł Kampanii do obsługi i zarządzania bazą danych rekordów.

Dla Platformy Obywatelskiej wdrożyliśmy system Thulium Contact Center. Jego zadaniem jest sprawne zarządzanie ruchem wychodzącym. Projekt umożliwia realizację kampanii telefonicznych, automatycznych, e-mailowych oraz smsowych.

Ofix jest dostawcą materiałów biurowych i partnerem Office Depot w Polsce. System Thulium obsługuje infolinię dla klientów firmy oraz usprawnia proces telefonicznej sprzedaży za pomocą kampanii.

Dla K2 zrealizowaliśmy projekt dostarczenia kompleksowego rozwiązania centrali telefonicznej w technologii IP. System został uruchomiony 03.07.2006. Wdrożenie zakończone pełnym sukcesem. Było to pierwsze wdrożenie naszej firmy :)

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych w Polsce. System Thulium jest wykorzystywany jako infolinia dla klientów firmy. Zainstalowany w centrali firmy obsługuje oddziały w całej Polsce.

Polska Press to jedna z wiodących grup prasowych w Polsce. System Call Center Thulium z modułem CRM jest wykorzystywany do realizacji kampanii telefonicznych oraz do obsługi połączeń przychodzących.

Firma DT Partners zajmująca się kompleksową obsługą wierzytelności od maja 2015 do działań windykacyjnych wykorzystuje System Thulium Contact Center zintegrowany z narzędziami DT Partners. Integracja została wykonana za pomocą API.

Presto to wyróżniony nagrodami sklep sportowy dostarczający szeroką gamę produktów. W zakresie dotyczącym telefonicznej obsługi klientów proces jest obsługiwany przez rozwiązanie Thulium.

Oktawave jest nowoczesną chmurą obliczeniową, platformą infrastruktury na żądanie (używaną m.in. przez Thulium). Oktawave wykorzystuje Thulium do telefonicznej obsługi swoich klientów. Zrealizowano także integrację z SugarCRM.

Napisz do Nas.
Chętnie Ci pomożemy.

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl

Podbijaj serca sprawną obsługą

Zobacz cykl 3 webinarów

W najbliższy wtorek o godz. 13:00

1. Dobra obsługa klienta
2. Organizacja pracy Twojego BOK
3. Planeta Thulium