Case study

Przeczytaj co naszym klientom dało wdrożenie Thulium.

Złote Wyprzedaże to największy klub zakupowy w Polsce, oferujący odzież i dodatki światowych marek​ ​w promocyjnych cenach. System Thulium usprawnia proces obsługi klientów i monitoruje jakość tego procesu.

DreamCommerce S.A. jest twórcą oprogramowania ​dla sklepów internetowych, znanego w Polsce pod mark​ą​ Shoper​.​ Firma wykorzystuje Infolinię Thulium do obsługi oraz monitorowania poziomu obsługi klientów w kilku krajach (Polska, Turcja, Indie).

VOBIS to znana marka sklepu internetowego, dostarczającego produkty z branży IT, multimediów, GSM, nawigacji i telekomunikacji. Thulium służy do komunikacji firmy z klientami sklepu.

Firma Hospmed Sp. z o.o. dostarcza specjalistyczny sprzęt medyczny, stomatologiczny i rehabilitacyjny dla osób indywidualnych oraz dla biznesu. System Thulium usprawnia proces obsługi klienta w firmie oraz dostarcza informacji niezbędnych do zarządzania nią i pracownikami.

Napisz do Nas.
Chętnie Ci pomożemy.

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl

Podbijaj serca sprawną obsługą

Zobacz cykl 3 webinarów

W najbliższy wtorek o godz. 13:00

1. Dobra obsługa klienta
2. Organizacja pracy Twojego BOK
3. Planeta Thulium