Customer Support Specialist

Thulium dostarcza wiodące narzędzie do obsługi klienta w Polsce. Ze względu na dynamiczny rozwój naszej chmurowej platformy poszukujemy nowe osoby do działu wsparcia klienta. Potrzebujemy osoby, która będzie posiadała bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz wiedzę techniczną.

Główne zadania:

  • Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów.
  • Obsługa wielu kanałów komunikacji (czat, e-mail, telefon).
  • Szkolenia on-line dla użytkowników.
  • Współpraca z innymi działami w firmie przy rozwiązywaniu zgłoszeń.
  • Monitoring i obsługa alarmów dotyczących infrastruktury.

Wymagania:

  • Przede wszystkim chęć do pracy i rozwoju.
  • Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Dbałość o szczegóły.
  • Wykształcenie techniczne lub doświadczenie w podobnej pracy.
  • Angielski na poziomie B2 z deklaracją skoku na C1 w najbliższej przyszłości.
  • Praca w środowisku Linux.
  • Dodatkowy atut to znajomość VOIP oraz praca z narzędziami takimi jak JIRA i Trello.

Oferujemy:

  • Świetną atmosferę w nowoczesnej firmie, która nie jest i nie chce być korporacją.
  • Chillout room z Playstation 4 i rzutkami (rzutki podłączone do kontrolera oprogramowanego przez naszych ludzi!).
  • Świeża kawa i herbata w kuchni.
  • Comiesięczny pizza / burger day.
  • Lekcje angielskiego raz w tygodniu z native speakerem.
  • Pracę na pełny etat.