Wszyscy się do Ciebie dodzwonią!

Menu głosowe - IVR!

IVR zawsze kieruje połączenia we właściwe miejsca.

System może rozpoznać klienta po identyfikatorze i skierować do odpowiedniej grupy wsparcia.

Kolejkowanie połączeń

Klient od razu wie, jak długo ma czekać na konsultanta.

Ty wykorzystasz ten czas na przedstawienie mu najnowszych promocji lub innych ważnych informacji.

Stosując tę funkcję dajesz klientom pewność, że zawsze się do Ciebie dodzwonią.

Zaawansowana dystrybucja ruchu

Z Twojego punktu widzenia - klient zawsze się dodzwoni do odpowiedniej osoby.

Pod spodem pilnują tego zaawansowane mechanizmy i skomplikowane algorytmy.

Ty po prostu korzystasz z przyjaznego interfejsu i cieszysz się wspaniałą obsługą klienta.

Oddzwanianie

System może automatycznie oddzwonić do klienta, który nie chciał czekać na połączenie z konsultantem.

Oddzwonienia przesuwają ciężar kontaktu z klienta na firmę.

Identyfikacja Klienta

Kiedy dzwoni do Ciebie klient, który jest w CRM, system go rozpozna. Konsultant od razu przywita klienta po imieniu:

"Dzień dobry Panie Bartoszu, miło znów Pana słyszeć."

To naprawdę działa!

Zmniejsza dystans pomiędzy firmą i klientem. Buduje relacje.

Ocena i nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów jest dzisiaj standardem.
Do tego standardu dokładamy ocenę rozmów, która ułatwi Ci ich analizę.

Łukasz Dybka
Sales Director of E-commerce and Retail Division
Vobis

Teraz wiemy jak pracują nasi konsultanci i ile nasi klienci czekają na połączenia, a to w naszej polityce działania ma najwyższy priorytet.