Thulium to więcej niż system call center, to system do e-support!

Helpdesk, Infolinia, IVR, czat i obsługa Messengera

Omnichannel w systemie call center

Zapanuj nad komunikacją omnichannel

Z Thulium stworzysz proces obsługi klienta i podniesiesz wydajność zespołu

Call back w e-support
Łatwo i Szybko

Start w kilka minut. Wsparcie w konfiguracji. SaaS, bez zobowiązań.

Omnichannel

Omnichannel z minicrm i historią kontaktu. Oddzwonienia, funkcja callback, syntezator mowy.

Podnieś wskaźniki obsługi klienta
Zadowoleni Klienci

Minimalizacja wysiłku klienta. Większa lojalność klientów. Krótszy czas obsługi.

Zaufali nam

Integracje

200 000 zadowolonych osób

Obsługiwanych każdego dnia z użyciem systemu Thulium.

"Mamy pełną kontrolę nad pracą biura obsługi. Zaawansowane funkcje infolinii pomagają nam szybko obsługiwać klientów. Zespól Thulium jest bardzo profesjonalny i dobrze się z nim pracuje."

Dariusz Brzeziński
Manager Działu Obsługi Klienta
Shoper

Analizuj stan obsługi - zdjęcie do opini

"Dzięki raportom dostępnym w Systemie Thulium możemy realnie analizować stan naszej obsługi klientów i podejmować decyzje biznesowe oparte o wiedzę."

Łukasz Dybka
Sales Director of E-commerce and Retail Division
Vobis

System dla działu wsparcia - zdjęcie do opini

"Thulium to system przyjazny dla użytkownika, prosty i intuicyjny, ze świetnie rozwiniętymi funkcjonalnościami. Na szczególną uwagę zasługuje kwestia oferowanego wsparcia."

Monika Rostojek
Customer Care Manager
Veepee