Chcesz zmienić platformę do obsługi klienta?

platforma do obsługi klienta - Thulium

Potrzebujesz zmienić platformę do obsługi klienta. Lista potencjalnych powodów jest długa: funkcjonalności nie spełniają oczekiwań, ciągle coś nie działa, obsługa klienta jest fatalna, ceny są wysokie. A może Twój dostawca właśnie ogłosił upadłość.

Co robić?

Gdy decyzja o zmianie zostaje podjęta, w głowie zaczyna pojawiać się niepokój. Biuro obsługi zgromadziło już pokaźną historię kontaktu, masz tysiące maili od klientów, z którymi nie zamierzasz się rozstawać. Zaczynasz się zastanawiać, czy wdrożenie nowego systemu call center zajmie dużo czasu i będzie dużym obciążeniem dla Twojej firmy. Jak się w ogóle do tego zabrać?

jak zaplanować zmianę platformy do obsługi klientaPrzejścia z jednego systemu na drugi nie da się zrobić za pomocą trzech kliknięć. Twoja firma ma już w jakiś sposób zorganizowaną obsługę. Oprogramowanie, z którego chcesz zrezygnować, wymusza pewne schematy pracy. Systemy call center są często podobne do siebie, ale różnią się w detalach. Coś pozornie tak prostego jak statusy zgłoszeń może działać zupełnie inaczej na dwóch różnych platformach.

Sprawne przeprowadzenie migracji wymaga pomocy specjalistów. Umów się na prezentację systemu albo załóż konto testowe. Wtedy wkroczymy my. Opowiesz nam, w jaki sposób korzystasz z dotychczasowej platformy do obsługi – co działa świetnie, a co Twoim zdaniem należałoby zmienić. Przeanalizujemy Twoje wypowiedzi i tak skonfigurujemy Twój system do obsługi, by spełniał Twoje potrzeby. W zależności od tego, co razem ustalimy, będziemy albo kopiować Twój dotychczasowy flow pracy za pomocą naszych funkcjonalności, albo zaproponujemy mniejsze lub większe zmiany w Twoim dotychczasowym procesie. Wesprzemy Cię również przy migracji danych.

Szybko i łatwo

Na wszystkich etapach możesz liczyć na nasze wsparcie. Zaplanujemy odpowiedni termin, aby nie trafić z wdrożeniem nowego systemu w czas Twojego obsługowego szczytu. Będziemy Ci asystować w przygotowaniach do zmiany systemu i oczywiście w trakcie samego wdrożenia. Zapewnimy Ci też odpowiednią opiekę po wdrożeniu. Twój biznes może się zmieniać, konfiguracja systemu do obsługi musi się zmieniać razem z nim.

Dwa aspekty liczą się szczególnie podczas zmiany platformy do obsługi. Po pierwsze, czas. Jednoczesne utrzymywanie dwóch systemów kosztuje i utrudnia pracę. Dlatego przenosiny powinny odbyć się szybko. Po drugie, zmiana powinna być tak łatwa, jak to tylko możliwe. Twoje biuro obsługi i dział IT nie powinny odczuć, że oto w pracy nadszedł trudny okres, bo następuje zmiana platformy do obsługi klienta.

Zmiana systemu call center nie musi przerażająca.

Umów się na prezentację systemu online
Nasz specjalista pokaże ci możliwości Thulium
Dowiesz się:
  • Jak możesz wykorzystać Thulium w swoim biznesie
  • Jak uporządkować komunikację w Twojej firmie
  • Jakie są najlepsze praktyki obsługi klienta do wdrożenia od zaraz
  • Jak zwiększać konwersję na swojej stronie