Jak sprzedawać w odpowiednim momencie?

integracja Thulium + Tpay + BLIK

Nie ma sprzedaży bez płatności.

Proces płatności musi budzić zaufanie, być krótki i dopasowany do potrzeb kupujących.

A dla biznesu wygodne i wskazane jest, by płatność została zrealizowana od razu.

Obsługa zmienia się w sprzedaż

Nasi klienci opowiadali nam, że obsługa to taki etap kontaktu z klientem, podczas którego mogłoby dochodzić do sprzedaży.

Często scenariusz jest taki: ktoś dzwoni/pisze do biura obsługi. Ma jakieś wątpliwości co do produktu, który chce kupić. Konsultant rozwiewa je. I tu następuje kluczowy moment. Klient jest gotowy do zakupu, przeszedł od fazy rozważania (consideration) do fazy decyzji (czyli według klasyfikacji Kaushika, znalazł się już w fazie “do”). Ale mówi “no to ja za chwilę wejdę na stronę i kupię”. A potem nie robi tego. Bo gotuje obiad, a potem zapomina. Albo znajduje jeszcze lepszą ofertę.

Żeby do takich sytuacji nie dochodziło, zintegrowaliśmy naszą platformę do obsługi klienta z systemem płatności Tpay. Całą sprzedaż, łącznie z płatnością, można zrealizować na tym etapie doświadczenia klienta, które jest kojarzone z obsługą – to fajny benefit dla firmy.

Jak to działa?

schemat - BLIK w Thulium

A w praktyce:

Pracownik biura obsługi w każdej chwili może z poziomu karty klienta w Thulium stworzyć nową płatność BLIK:

dodawanie płatności BLIK w Thulium

Po wypełnieniu obowiązkowych pól pracownik dodaje płatność:

płatność BLIK w Thulium

Pracownik musi jeszcze wpisać 6-cyfrowy kod BLIK podany mu przez klienta i może przyjąć wpłatę:

zatwierdzanie płatności BLIK w Thulium

…i gotowe.

Taka płatność jest bezpieczna i wygodna, nie wymaga podawania numeru karty płatniczej czy wpisywania danych logowania do bankowości elektronicznej.

Informacje o płatnościach będą się odkładały w historii kontaktu z klientem:

transakcje BLIK w historii kontaktu Thulium

 

Za pomocą dwóch kliknięć można również dokonywać zwrotów, co na pewno przyda się działom reklamacji:

szczegóły płatności BLIK w Thulium

Co to jest BLIK?

BLIK to polski system płatności mobilnych, pozwalający użytkownikom smartfonów m.in. na przeprowadzanie transakcji płatniczych w e-commerce i sklepach stacjonarnych, robienie szybkich przelewów międzybankowych i wypłacanie oraz wpłacanie gotówki w bankomatach. Usługę udostępnia większość liczących się banków – to po prostu jeden z najwygodniejszych i najbezpieczniejszych sposobów płacenia!

Statystycznie każdy Polak płacił już BLIKiem.

W 2018 roku Polacy zrealizowali 91 mln transakcji BLIK-iem na kwotę ponad 12 mld zł, dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł. 66,2 mln z 91 mln transakcji to transakcje zrealizowane w internecie. Popularność BLIK-a stale rośnie.

Kiedy i gdzie przydaje się integracja Thulium + Tpay + BLIK?

  • upselling/cross-selling
  • przyjmowanie zamówień przez telefon
  • przedłużanie subskrypcji (SaaS)
  • działy reklamacji
  • sklepy internetowe

Dwie najważniejsze zalety

  1. Sprzedaż nie będzie “uciekała” już firmie na poziomie obsługi. Konsultanci zajmujący się ruchem przychodzącym dysponują dużym potencjałem sprzedażowym. To taka miękka sprzedaż – świadomemu konsultantowi w sposób naturalny przychodzi wyczucie momentu, kiedy klient jest naprawdę gotów coś kupić. Teraz konsultanci zyskują narzędzie, by przeprowadzić sprzedaż od początku do końca.
  2. Realizacja płatności w systemie call center przyspiesza obsługę i jest wygodna dla obu stron. Konsultant ma dostęp do choć części płatności i nie musi klikać po kilku systemach. Może szybko przyjąć płatność, ale też dokonać szybkiego zwrotu i od razu go potwierdzić. To wszystko buduje pozytywne doświadczenia klienta.

W krajach, gdzie sprzedaż online i telefoniczna doprowadzone są do perfekcji, jak np. w USA, każdy przedsiębiorca wie, że musi zaproponować formy transakcyjne w dogodnym, idealnym dla klienta momencie.

Umów się na prezentację systemu online
Nasz specjalista pokaże ci możliwości Thulium
Dowiesz się:
  • Jak możesz wykorzystać Thulium w swoim biznesie
  • Jak uporządkować komunikację w Twojej firmie
  • Jakie są najlepsze praktyki obsługi klienta do wdrożenia od zaraz
  • Jak zwiększać konwersję na swojej stronie