Nowa funkcja w systemie call center Thulium – Zaczepka

nowa funkcja w systemie thulium - Zaczepka

1 sekunda – tyle masz czasu, by zainteresować użytkownika swoją treścią.

Klient właśnie trafił na Twoją stronę internetową, przegląda produkty, ale nie znajduje niczego, co by go zainteresowało. Zaczyna niebezpiecznie zbliżać się do paska zakładek, aby przejść na inną stronę. To ten moment! Twoja ostatnia szansa, aby zainteresować odbiorcę — Zaczepka.

Zaczepka jest automatycznym komunikatem, który zobaczy użytkownik Twojej strony po wykonaniu określonych przez Ciebie czynności. Gdy klient odpowie na zaczepkę, zostanie automatycznie przekierowany do widgetu z czatem, gdzie będzie mógł porozmawiać z wolnym konsultantem.

Nowa funkcja w systemie Thulium ma na celu zatrzymanie uwagi odbiorcy. Dzięki niej możesz nienachalnie przypomnieć mu o aktualnej promocji, czy po prostu wzbudzić u niego pozytywne emocje.

Zaczepka pojawi się na twojej stronie internetowej w zależności od ustalonych przez ciebie warunków. Możesz zaczepić klienta który:

  • jest na Twojej stronie z pierwszą wizytą
  • jest na Twojej stronie z kolejną wizytą
  • chce opuścić twoją stronę
  • spędził określony czas na stronie
  • znalazł się na określonej przez Ciebie podstronie

Tekst zaczepki ustalasz według własnych preferencji. Możesz tworzyć ich różne kombinacje w zależności od efektu, jaki chcesz osiągnąć.

Zaczep swojego klienta!

Wyobraź sobie, że Twój klient odwiedza stronę po raz kolejny, spędza na niej ponad 3 minuty, a przy tym znalazł się na podstronie cennik. Prawdopodobnie jest zainteresowany zakupem i zastanawia się nad konkretną ofertą. Możesz pierwszy go zaczepić i zapytać czego dokładnie szuka lub powiedzieć, że jesteś do jego dyspozycji, jeśli potrzebuje pomocy.

przykład zaczepki

Jeśli natomiast klient chce opuścić Twoją stronę, może warto zaczepić go wiadomością „Nie opuszczaj mnie”.

Zatrzymaj uwagę klienta na Twojej stronieTo tylko nasze propozycje, ale pamiętaj, funkcję zaczepek możesz wykorzystać na swój własny sposób.

Zagadanie i zwrócenie uwagi Twojego klienta może być naprawdę proste.

Uruchom bezpłatne testy systemu!
Sprawdź bezpłatnie system Thulium.
Poznasz system Thulium oraz najlepsze praktyki, które:
  1. Pomogą Ci zadbać o swoich klientów i zbudować lojalność,
  2. Uporządkują pracę działu obsługi,
  3. Zapewnią Ci kontrolę nad pracą działu.