Po co mi chat na stronę?
Chat na stronę (lub live chat) to nowoczesny sposób kontaktu klienta z firmą. Najchętniej korzystają z niego ludzie młodzi – pokolenie Y i Z. Skuteczność chatu wynika z faktu, że kontaktujemy się …
Chat na stronę (lub live chat) to nowoczesny sposób kontaktu klienta z firmą. Najchętniej korzystają z niego ludzie młodzi – pokolenie Y i Z. Skuteczność chatu wynika z faktu, że kontaktujemy się …
Każdy wie, jak wartościowy jest klient, który sam do nas dzwoni. Próba kontaktu oznacza, że jest bardzo zainteresowany naszą ofertą. Strata takiego klienta ze względu na naszą niedostępność jest …
Jeśli masz już odpowiednie oprogramowanie do infolinii, czas zająć się komunikatami, które będą na niej odtwarzane. Ich rola jest bardzo duża – to one witają klienta przed połączeniem z konsultantem. …
Co to jest SIP Trunk i czym różni się od zwykłego VOIP-a SIP Trunk Definicja Nie ma ścisłej definicji pojęcia “SIP Trunk”. Przez SIP Trunk najczęściej rozumiemy taką konfigurację konta …