XIII Targi eHandlu – nasza relacja

XIII Targi eHandlu już za nami! Sześcioosobowa ekipa Thulium wyruszyła do Warszawy dzień wcześniej. Byliśmy tak podekscytowani, że przypadkowo zabraliśmy ze sobą nową, zupełnie prywatną lampę jednego z naszych pracowników. Kurier …

Każdy choć na chwilę do BOK

Ruszyliśmy z dyżurami w dziale obsługi klienta Thulium. Udział w tej akcji jest dobrowolny – każdy pracownik, który ma na to ochotę, udaje się tam na pewien czas, by wspomagać naszych administratorów. Ja poszedłem …

W Thulium musi być bezpiecznie!

Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona …

Chmura do zadań specjalnych

W sytuacji, gdy infrastruktura musi zostać uruchomiona w naprawdę krótkim czasie, a w dodatku firma dynamicznie się rozwija i trudno jest oszacować potrzebne w przyszłości zasoby, najlepszym wyjściem jest wykorzystanie chmury. Cloud …

Customer Experience

Pojęcie customer experience (CX) od jakiegoś czasu robi furorę w biznesowych kręgach. Zajrzyjmy na moment do raportu Digital Trends 2017: optymalizację customer experience jako najbardziej ekscytującą szansę rozwoju działalności …

Powitajmy pokolenie Z

  Nadchodzą. Obecnie większość z nich jeszcze siedzi w kieszeniach rodziców, ale to nie przeszkadza niektórym z nich już teraz być wśród Twoich klientów. Za kilka lat będą wydawać zarobione przez siebie pieniądze i Twoje biuro …

Nastawienie ma znaczenie

  Są firmy, które do obsługi klienta przywiązują szczególnie dużą wagę. Zapier jest jednym z najgorętszych narzędzi ostatnich lat. Pozwala na szybkie przesyłanie danych między różnymi aplikacjami, co …