Spotkanie na szczycie… wieżowca

Nie przy świecach, ale w jak najbardziej doborowym towarzystwie. Takie okoliczności towarzyszyły wszystkim zgromadzonym na warszawskiej edycji Konferencji Lunch z e-commerce – wydarzeniu dedykowanym wszystkim zainteresowanym szeroko pojętą sprzedażą online, którego Thulium było partnerem. Zgromadzeni mogli podyskutować o wyzwaniach współczesnego biznesu oraz wysłuchać prelekcji specjalistów poruszających odmienne płaszczyzny budowania lejka sprzedażowego.

Konferencja Lunch z e-commerce podbija Warszawę

O tym, że wspólny posiłek sprzyja lepszemu poznaniu i zdobywaniu interesujących informacji, wiadomo od dawna, po raz pierwszy jednak lunch stał się okazją do tego, aby snuć refleksję nad istotą i specyfiką sprzedaży zapośredniczonej przez Internet, a poprzez to zbliżyć się do osiągnięcia upragnionych efektów biznesowych.
Konferencja Lunch z e-commerce jest kontynuacją spotkań organizowanych w Rzeszowie, podczas których zgromadzeni uczestnicy dyskutują nad stanem sprzedaży online, wymieniają się swoimi spostrzeżeniami i wskazówkami oraz nawiązują cenne znajomości branżowe. Tym razem spotkanie zawitało do Warszawy. W stolicy zainteresowane osoby pochyliły się nad kondycją współczesnego e-commerce. Inspiracji do rozmów w kuluarach dostarczyli prelegenci poruszający szeroki zakres tematyczny dotyczący sprzedaży w Internecie.

Szeroki wachlarz prelegentów

Spotkanie rozpoczął Tomasz Kwiatkowski – Account Manager w Ideo Force, który ze słuchaczami podzielił się cennym doświadczeniem w zakresie budowania sukcesu marki iParts, jednego z największych sklepów z częściami samochodowymi.

Rozważania nad istotą sprzedaży online kontynuowała Katarzyna Ugorowska, Account Manager w SARE, która zaznajomiła słuchaczy z tajnikami e-mail marketingu i przekazała garść praktycznych wskazówek, które sprawią, że wiadomości wysyłane przez nasz sklep nie trafią do spamu.

Trzecim prelegentem był Marcin Lipiec, Menadżer ds. Kluczowych Klientów w Ideo, który zgromadzonych słuchaczy poruszył tematyką optymalizacji koszyka zakupowego i jego najczęstszych problemów. Wystąpienie było tym ciekawsze, że wszystkie postawione tezy zostały zobrazowane konkretnymi działaniami realizowanymi dla BRW, czołowej marki meblarskiej w Polsce.

Jako czwarty sceną zawładnął Piotr Hurnik z SentiOne, który podjął się wprowadzenia uczestników spotkania w tematykę chatbotów i voicebotów. Już sam początek wystąpienia, w którym Piotr przedstawił potencjał i możliwości tego typu technologii wywołał duże zainteresowanie, które z czasem tylko się pogłębiało.

Listę prelegentów zamknął Paweł Szczyrek. Creative and content manager w Ideo Force zaproponował zupełnie nowe podejście do promocji sklepu w sieci bazujące na content marketingu. Sugerował, aby na wszystkie działania promocyjne popatrzeć w kategorii opowieści o marce, która posiada odpowiednią strukturę i zakres. Również tym razem warstwa teoretyczna została uzupełniona konkretnym case study – działaniami realizowanymi dla marki Cobi.

Pobierz raport na temat e-commerce

Każdy lunch powinien być zakończony deserem. Podczas spotkania rolę przysłowiowej wisienki na torcie pełniła premiera raportu „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce?”. W imieniu organizatorów zaprezentowali go Wojciech Szymański oraz Mateusz Stopa.
Dokument stanowi wyraz bogatego doświadczenia zbieranego podczas licznych projektów realizowanych przez praktyków i zawiera zróżnicowane opinie ekspertów, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem sprzedaży online oraz odpowiadaniem na zmieniającą się rzeczywistość handlową. Jak mogliśmy się przekonać, założeniem autorów jest to, aby e-book pełnił funkcję kompendium wiedzy o współczesnym biznesie online oraz był swego rodzaju drogowskazem kierującym na ścieżkę prowadzącą do sukcesu.

Raport „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce?” można pobrać tutaj.

 

Uruchom bezpłatne testy systemu!
Sprawdź bezpłatnie system Thulium.
Poznasz system Thulium oraz najlepsze praktyki, które:
  1. Pomogą Ci zadbać o swoich klientów i zbudować lojalność,
  2. Uporządkują pracę działu obsługi,
  3. Zapewnią Ci kontrolę nad pracą działu.