Thulium na Targach eHandlu w Krakowie

Zaproszenie na stoisko na targach ehandlu

17 kwietnia w Krakowskiej Hali Expo odbędą się XVI Targi eHandlu – jedno z największych wydarzeń skierowanych dla branży e-commerce w Polsce. W czasie tej edycji zaplanowane zostały 22 merytoryczne prelekcje (w tym nasza!) a swoje produkty zaprezentuje aż 130 wystawców (w tym my!).

Jest to więc świetna szansa na poznanie ofert skierowanej do branży e-commerce i poznanie dobrych praktyk w takich obszarach jak obsługa klienta, omnichannel, zwiększanie konwersji czy ratowanie koszyków.

Thulium na targach eHandlu

Targi eHandlu to stałe wydarzenie w kalendarzu Thulium! To w czasie takich eventów poznajemy Was – właścicieli sklepów internetowych, szefów biur obsługi i działów wsparcia. A dzięki tym spotkaniom lepiej rozumiemy potrzeby rynku i możemy rozwijać pod tym kątem produkt. Ale to nie wszystko – od lat jesteśmy na pierwszej linii frontu w obsłudze klientów. Jako dostawca systemu call center do obsługi zintegrowanej komunikacji pomagamy naszym klientom wdrażać to rozwiązanie. Znamy setki przypadków wdrożeń i ich efektów. Wiemy, co się sprawdza i kiedy. Uczymy się i rozwijamy – tą wiedzą staramy się dzielić. Szczególną ku temu okazją są nasze prelekcje.

Tym razem zapraszamy na prelekcję: “Po jedenaste – nie zamęczaj”, którą poprowadzą Marek Bartnikowski, CEO Thulium oraz Mateusz Prus z działu marketingu.

Z naszej prelekcji dowiesz się:

  1. Jak budować lojalność klientów
  2. Co najbardziej zniechęca klientów do ponownych zakupów
  3. Jak uniknąć głównych błędów.

Zapraszamy też na nasze stoisko D1.10, na którym:

  1. Opowiemy Ci, jak zapanować nad obsługą całej komunikacji od klientów, co wraz z rosnącą liczbą kanałów komunikacji nie jest wcale takie proste.
  2. Pokażemy Ci system Thulium i opowiemy o jego możliwościach
  3. Będziesz miał okazję porozmawiać z reprezentantami wszystkich działów firmy
  4. Ponadto mamy kilka niespodzianek 🙂

Plan stoisk na targi ehandlu w Krakowie

Do zobaczenia!

Pobierz bezpłatnie ebook
Dowiedz się jak budować lojalność klientów
Odpowiesz sobie na pytania:
  1. Czy warto zachwycać klientów doskonałą obsługą?
  2. Co zrobić, żeby lojalizować klientów?
  3. Jakie wskaźniki warto mierzyć, by ocenić skuteczność podejmowanych działań?