Webinar jako narzędzie wspierające obsługę klienta – posłuchaj Thulium na wirtualnej konferencji Webinar Experts

webinarRok 2020 wywrócił świat do góry nogami. 

Zmiany dotyczą wszystkich aspektów prowadzenia biznesu – od sprzedaży przez obsługę klienta po marketing. Firmy, które działały wyłącznie offline, musiały przenieść swoje działania online. Firmy, które dzieliły swoje aktywności między online a offline, w dużej mierze musiały przenieść zasoby na działania w Internecie. Firmy działające wyłącznie w sferze online zostały niejako zmuszone do położenia jeszcze większego nacisku na obecność w Internecie.

I wszystkie te podmioty, aby pozostać w kontakcie z klientami i dotrzeć do nowych grup docelowych, musiały zaadaptować zmiany i szeroko wykorzystać nowe kanały komunikacji – najlepiej zanim zrobi to konkurencja.

Jednym z nich są webinary – znane, ale nie do końca wykorzystywane jako kanał komunikacji, już przed wybuchem pandemii. Przejście na pracę zdalną, lockdown, nieuchronne home office i ograniczenia związane z przemieszczaniem i podróżowaniem sprawiły, że webinary właśnie teraz cieszą się taką popularnością, na jaką zasługują, w różnych zastosowaniach i branżach. 

Podczas wirtualnej konferencji Webinar Experts, nasz Customer Success – Łukasz Hardek przedstawi potencjał webinarów jako kanału wsparcia efektywnej obsługi klienta. 

Webinar a wsparcie obsługi klienta

Webinary jeszcze do niedawna uważane były za kanał komunikacji wyłącznie dla treści marketingowych lub sprzedażowych. Prezentacja tematu, przedstawienie zagadnień lub studium przypadku czy poruszenie problemów marketingowych często łatwiejsze było właśnie dzięki formie webinaru. 

Webinary mają jednak coraz popularniejsze zastosowanie w procesie sprzedażowych oraz obsłudze klienta, szczególnie w momencie, kiedy bezpośrednie spotkania biznesowe czy prezentacje produktu są utrudnione lub niemożliwe. Dzięki webinarom, obsługa klienta może być łatwiejsza (pewne zagadnienia mogą być wyjaśnione bowiem szerszej grupie podczas webinaru), efektywniejsza (uczestnicy webinaru mogą porzucić kontakt z Twoimi agentami ze względu na dostateczne wyjaśnienie tematu podczas webinaru) i przyjemniejsza zarówno dla Twoich klientów, jak i agentów. 

Webinary mogą być nagrywane, wysyłane i powtórnie odtwarzane, co może wspomóc proces wdrożenia klientów i być stałym punktem odniesienia w przypadku problemów z usługą czy produktem. Choć trzeba liczyć się z pierwotną inwestycją zasobów w przygotowanie strategii webinarowej, taka inwestycja może zwrócić się zaskakująco szybko. 

Co więcej, webinary mogą być także impulsem do pogłębiania interakcji z marką. Agenci lub handlowcy mogą nawiązywać kontakt po webinarze, który często może być pierwszym punktem styku między klientem a Twoją firmą. 

Łukasz Hardek opowie o tym, jak dobrze go wykorzystać dla bardziej efektywnej i satysfakcjonującej – także dla Twojego zespołu – obsługi klienta właśnie podczas konferencji Webinar Experts. 

Webinar Experts – konferencja praktyków i ekspertów

Webinar Experts to konferencja poświęcona wyłącznie tematowi webinarów. Dzięki wygodnej formule – podzieleniu prelekcji na kilka bloków i dni – zapoznanie się ze wszystkimi interesującymi treściami jest bardziej komfortowe. Jeżeli interesuje Cię temat wykorzystania webinarów w codziennej pracy – niezależnie od tego, czy skupiasz się na celach marketingowych, sprzedażowych czy najbliższych naszemu sercu – obsługi klienta – nie czekaj i bezpłatnie zarejestruj się na konferencję Webinar Experts. Nie zapomnij obejrzeć naszej części webinaru! Merytoryka w przystępnej formie: gwarantowana 😉