E-commerce

Zwiększaj konwersję dzięki kompleksowej obsłudze klienta

Proaktywny czat

Ruch w internecie jest coraz droższy. Kampanie Google Ads, PLA, czy kampanie prowadzone na Facebooku tracą swoją efektywność. Ruch z porównywarek, czy programów afiliacyjnych słabo konwertuje. Musisz mieć pewność, że witryna Twojego sklepu skutecznie zachęca do zakupu. Czat “zaczepi” klienta np. po 20 sekundach spędzonych na stronie produktu i pomoże Ci zwiększyć ilość złożonych zamówień. Bez zatrudniania nowych sprzedawców!!!

Messenger

Konsumenci już zmienili nawyki. Komunikują się w każdym możliwym kanale. Czas na ciebie! W e-commerce czas odgrywa duże znaczenie, nikt nie lubi czekać. Messenger świetnie nadaje się do szybkich, krótkich pytań. Thulium przejmie wiadomości z Messengera, konsultanci obsłużą te wiadomości jako czaty. Nie będą musieli logować się do Facebooka, a wiadomości zostaną zapisane w historii kontaktu

Callback

Dzięki funkcji oddzwonień do klientów nie umknie ci żadna sprzedaż. Występują w dwóch postaciach, działając dwojako:

1. jako widget na stronie www, zachęcający do kontaktu

2. na infolinii, w kolejkach. To świetna metoda na ratowanie koszyków.

Obsługa zamówień

Tworząc helpdesk Thulium chcieliśmy by stał się on wielokanałowym hubem komunikacyjnym e-commerce. Thulium pomoże Ci zaprojektować efektywny proces obsługi zamówień oraz reklamacji. Możesz go spiąć ze swoimi narzędziami, uszczelnić komunikację i zostawić klientom niezapomniane wrażenie świetnej obsługi.

“Klienci byli pozytywnie zaskoczeni tym, że oddzwaniamy. Jeśli zdążyli już wyjść z naszego sklepu, oddzwonienia były sposobem na ratowanie porzuconego koszyka “.

Tomasz Dąbrowski, CEO, D2.Design

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Większy współczynnik konwersji

Zwiększasz możliwości dotarcia do klientów przebywających na stronie (proaktywny czat, callback), a co za tym idzie zwiększasz konwersje.

Lepsze opinie w internecie

kupujący chętnie sprawdzają, jakie zdanie o sklepie czy produkcie mają internauci. Klienci bardzo często skarżą się na obsługę sklepów internetowych. Optymalizując obsługę klienta poprawiasz reputację swojego sklepu w internecie.

Minimalizacja wysiłku klienta

Firma badawcza Gartner udowadnia, że to nie zadowolenie klienta, a minimalizacja jego wysiłku buduje lojalność. Klienci, którzy nie “zmęczyli” się w kontakcie z firmą skłonni są częściej wracać do e-sklepu. Oprogramowanie dla sklepu typu platforma e-commerce to za mało, potrzebny jest jeszcze system call center.

Integracje

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl