Logistyka

Obsługa klienta dla logistyki i transportu

Dla kogo?

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy transportowe
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy kurierskie
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy spedycyjne
Zaawansowana infolinia z IVR

Niezależnie od tego czy jesteś w kontakcie z uczestnikami łańcucha dostaw, właśnie przyjmujesz zlecenie spedycyjne czy dzwoni do Ciebie klient indywidualny w sprawie paczki, Twoja infolinia musi być na najwyższym poziomie. Thulium pomoże Ci dobrać odpowiedni schemat ruchu telefonicznego dla Twojej firmy i obsłużyć ten ruch, a także da Ci nad nim kontrolę

Callback

Callback to dwie formy oddzwonień przydatne na różnych etapach ścieżki klienta, zarówno w B2B jak i B2C Callback 1 to zamówienie oddzwonienia za pomocą widgetu na stronie www. Bardzo dobre narzędzie do pozyskiwania nowych zleceń ze strony. Callback 2 to klasyczne oddzwonienie do kogoś, kto się do firmy nie dodzwonił. Nieodebrany telefon to potencjalna utrata zlecenia. Odpowiednio skonfigurowany system automatycznie “podrzuca” pracownikom połączenia do klientów, do których powinni oddzwonić.

Historia kontaktu

Archiwum otwarte 24 godziny na dobę. Daje możliwość odsłuchania starych rozmów, przeczytania starych maili czy zamówień. Szybki dostęp do danych jest kluczowy dla powodzenia negocjacji z klientami lub udzielenia pomocy podczas obsługi.

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży logistycznej

3 korzyści wdrożenia call center Thulium dla usług logistyki:

Optymalizacja obsługi zamówień

Coraz więcej zamówień w branży transportowej składanych jest elektronicznie. To nie znaczy, że telefoniczny czy mailowy kontakt między dwoma stronami transakcji przestał być potrzebny. Na dodatek często trzeba zadzwonić z biura do kierowcy/kuriera, który jest w trasie, albo on potrzebuje zadzwonić - dobrze mieć tę rozmowę w historii kontaktu. Platforma do obsługi zorganizuje i zoptymalizuje komunikację na liniach biuro-pracownik i firma-klient.

All in 1

Czasy, gdy w kilku oddziałach firm transportowych potrzebnych było kilka centralek już minęły. Całą komunikację z klientami w wielu oddziałach obsługuje jeden wielokanałowy system. Pracownicy jednego z oddziałów mogą, choć nie muszą, mieć dostęp do danych z innych oddziałów. Wielokanałowa platforma do obsługi klienta w chmurze to najbardziej opłacalne rozwiązanie dla firm transportowych posiadających kilka biur/oddziałów.

Łatwa integracja

Korzystasz z programu do obsługi spedycji/logistyki? Świetnie, mamy bogate API, dzięki któremu przepływ danych między Twoim oprogramowaniem a naszą platformą do obsługi będzie przebiegał bez problemów. Synergia między różnymi rodzajami oprogramowania jest obecnie podstawą robienia biznesu w branży TSL.

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl