Opieka medyczna/zdrowie

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży medycznej

Dla kogo?

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
prywatna opieka medyczna
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
gabinety dentystyczne
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
gabinety rehabilitacyjne
Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Zobacz jak to robią profesjonaliści

Umawianie wizyt

Telefon i formularz kontaktowy (email) są bardzo popularnymi sposobami rejestracji pacjentów. Z menu głosowym IVR zautomatyzujesz dużą część obsługi telefonicznej, a helpdesk obsłuży zapytania z formularza kontaktowego. Interakcje z pacjentami ze wszystkich placówek będą obsługiwane przez jeden system dla przychodni, co pozwoli na większą kontrolę i lepszy dostęp do danych.

Przypomnienia email

Wydaje się, że wizyta leży w interesie pacjenta. Jest inaczej: jedna trzecia pacjentów nie stawia się o wyznaczonej porze.(źródło: Medonet) Pusty gabinet kosztuje. Zredukuj liczbę wizyt, które nie dochodzą do skutku. Wysyłaj przypomnienia email o wizycie do pacjentów. Możesz także wysyłać edukacyjne emaile tłumaczące, że dana wizyta jest ważna. Zminimalizujesz wtedy nagłe rezygnacje pacjentów.

Sprzedaż pakietów medycznych

Nasz program do gabinetu lekarskiego zapewni prawidłowy przepływ informacji pomiędzy placówkami jeśli chodzi o obsługę klienta. Pacjent za każdym razem w kontakcie z każdym oddziałem powinien być obsługiwany tak samo dobrze. Dzięki karcie klienta, historii kontaktu i identyfikacji pacjentów będziesz mieć pewność, że tak się dzieje.

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży medycznej

3 korzyści wdrożenia call center Thulium dla usług medycznych:

Więcej pełnych kalendarzy

Pewnie nie wiesz nawet ilu potencjalnych pacjentów nie może dodzwonić się do Twojego gabinetu/kliniki. Thulium nie tylko da Ci tę wiedzę dzięki modułowi raportowania - poprawi również odbieralność telefonów, co przełoży się na wzrost liczby wizyt. Dzięki oddzwonieniom będziesz mieć pewność, że każdy pacjent znajduje się pod odpowiednią opieką i jest z Tobą w kontakcie.

Zadowoleni pacjenci

Obsługa to nowy marketing. A niezadowolony z obsługi pacjent i negatywne opinie w internecie stanowią mieszankę wybuchową. Obsługa w placówce medycznej często jest obsługą łączoną: jednocześnie obsługuje się pacjentów w placówce i zdalnie, co powoduje wiele problemów z utrzymaniem jakości na obu tych płaszczyznach. Tłum pacjentów w poczekalni sprawia, że telefony nie są odbierane, a emaile gdzieś się gubią w natłoku obowiązków. Thulium pomoże Ci stworzyć proces obsługi, który wprowadzi porządek i zwiększy zadowolenie pacjentów z kontaktu z firmą.

Dobra obsługa we wszystkich placówkach

Nasz program do gabinetu lekarskiego zapewni prawidłowy przepływ informacji pomiędzy placówkami jeśli chodzi o obsługę klienta. Pacjent za każdym razem w kontakcie z każdym oddziałem powinien być obsługiwany tak samo dobrze. Dzięki karcie klienta, historii kontaktu i identyfikacji pacjentów będziesz mieć pewność, że tak się dzieje.

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl