Rozwiązania do komunikacji dla salonów i serwisów samochodowych

Odbierz każdy telefon lub oddzwaniaj na 100% połączeń

Dostępność dla dealera samochodowego jest podstawą sprzedaży. Nieodebrany telefon może oznaczać nieodbytą jazdę próbną albo fakt, że potencjalny kupujący nie uzyskał ważnej informacji. Jeśli Twój pracownik nie odbierze (a może się tak zdarzyć, bo akurat zajmuje się klientem na miejscu w salonie), system nie pozwoli mu przegapić połączenia i poprosi o oddzwonienie w pierwszej wolnej chwili.

Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę
Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę

Kontroluj akcje serwisowe, sezonową wymianę opon i przeglądy pojazdów

U dealera samochodowego sprzedaż ciągle miesza się z obsługą, a sprawy salonu ze sprawami warsztatu. W Thulium w historii kontaktu odkładają się wszystkie interakcje z klientem, co bardzo ułatwia szybkie reagowanie na jego wszystkie posprzedażowe potrzeby. A klient zadowolony jest wierny marce i salonowi.

Wdrożenie Thulium przeszło sprawnie bez zakłócania pozostałych procesów biznesowych. Dzięki temu osiągnęliśmy pełną funkcjonalność komunikacji z klientami bez większych problemów.

Korzystając z Thulium mamy pewność tego, że żadne połączenie czy wiadomość nie zostaną bez odpowiedzi. Sprawne zarządzanie pracownikami w kontekście odbierania telefonów oraz oddzwonień zwiększa skuteczność konsultantów i przyspiesza pracę serwisu.

Błażej Jarząb

Przenieś obsługę klientów i pojazdów na wyższy poziom

Cała obsługa odbywa się w jednym panelu, wszystkie dane są pod ręką. System organizuje pracę i automatyzuje powtarzalne procesy, dzięki czemu doradcy klienta mogą się skupić na spersonalizowanym kontakcie z klientem. Dwa rodzaje oddzwonień (gdy kupujący nie może się dodzwonić lub gdy zamawia kontakt ze strony www) sprawiają, że klient zawsze jest prawidłowo obsłużony.

Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę
Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę

Zadbaj o to, by klient nie odjechał z innego salonu

Obsługa wpływa na decyzje zakupowe klientów. Klient na skutek złej obsługi może kupić samochód tej samej marki w innym salonie, przez co tamten salon będzie miał lepsze słupki sprzedaży, albo w ogóle zdecydować się na auto innego producenta.

Karta klienta ze wszystkimi danymi samochodu w jednym miejscu

Szybkość dostępu do danych jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na obsługę. Jeśli salon i serwis pracują na różnych narzędziach i dane nie są ze sobą sprzężone, doradcy, sprzedawcy i mechanicy muszą wykonać dodatkową pracę, aby ich obsługa była na odpowiednim poziomie. Karta klienta jest świetnym i łatwo dostępnym “magazynem“ danych, który redukuje potrzebę przeklikiwania przez kilka systemów.

Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę
Szablony odpowiedzi na wiadomości - presonalizuj i automatyzuj obsługę

Analizuj i wyciągaj wnioski na podstawie zaawansowanych raportów

Jak zapewnić rozwój i lepszą sprzedaż swojemu salonowi samochodowemu? Musisz wiedzieć, co się dzieje teraz i co się wydarzyło w przeszłości. Dopiero wtedy jesteś w stanie podejmować decyzje w oparciu o dane. Raporty Thulium to miejsce, gdzie możesz przeanalizować swoje kluczowe wskaźniki obsługi i robić regularne audyty.

"W naszej branży jedno, czy dwa odrzucone połączenia to bezpośrednio stracona sprzedaż. Przed wdrożeniem Thulium nie mieliśmy możliwości ustawienia centrali telefonicznej i drzewa IVR w taki sposób, aby odpowiednio zarządzać połączeniami przychodzącymi. Było to szczególnie problematyczne w czasie trwania naszego "wysokiego sezonu" sprzedaży, kiedy telefony się urywały, a klienci narzekali na pogorszenie jakości naszej obsługi oraz niemożność dodzwonienia się do naszego biura. Zależało nam na podniesieniu jakości rozmów z klientami i łatwości zarządzania takim systemem, co w końcu udało nam się osiągnąć. Dodatkowo integracja Thulium z naszym CRM usprawniła naszą pracę. Podczas konfiguracji system został w dużej mierze za nas skonfigurowany tak, abyśmy mogli w pełni wykorzystać jego potencjał w naszym biznesie. Warto też wspomnieć tutaj profesjonalizm i szybkość reakcji Działu Technicznego Thulium, dzięki któremu nie odnotowaliśmy w ciągu roku dłuższej przerwy w działaniu telefonów niż kilkanaście minut. "

Przemysław Jakubek
Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl