SaaS, nowe technologie, IT

Dobry support poprawi customer experience Twoich klientów

Dla kogo?

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
SaaS
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
spółki technologiczne
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy hostingowe
Helpdesk

System do ticketingu jest podstawą obsługi w firmach IT. Po odpowiedniej konfiguracji helpdesku, dzięki filtrom, kategoriom i priorytetom, Twoja firma będzie mogła zredukować czas odpowiedzi na email i poprawić wskaźnik FCR (rozwiązania problemu przy pierwszym kontakcie).

Proaktywny czat

Dymek, który “zaczepia” potencjalnych klientów na stronie www i wyskakuje dzięki stworzonym przez Ciebie scenariuszom (np. “klient spędził 40 sekund na podstronie cennik”). Zanim zaczniesz obsługiwać klientów za pomocą helpdesku, musisz ich skądś pozyskać. Nasz proaktywny czat pomoże Ci zbierać leady z Twojej strony głównej.

Callback

Prosty sposób na zwiększenie konwersji ze strony www. Każdy odwiedzający Twoją stronę to potencjalny klient. Daj mu możliwość szybkiego skontaktowania się z Tobą. Zamówienie oddzwonienia jest na to świetnym sposobem.

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży IT

3 korzyści wdrożenia call center Thulium dla usług nowych technologii:

Know how

Sami jesteśmy SaaSem, spółką IT od 13 lat obsługującą swoich klientów. Zaprojektowaliśmy konkretne schematy obsługi, które nasze narzędzie wykorzystuje, by Twoja firma IT mogła oferować dobre, powtarzalne wsparcie. Nie zamierzamy zmieniać świata, ale zamierzamy zmienić Twój support na lepszy.

Integracje i bogate API

Potrzebujesz spiąć nas z JIRĄ i Zapierem? Nie ma problemu. Twój dział handlowy korzysta z Pipedrive’a albo Livespace’a? Fajnie, mamy z nimi integracje. Mamy też API, dzięki któremu sam możesz stworzyć integrację z systemem, z którym pracujesz na co dzień.

Optymalizacja obsługi

Nasze narzędzie daje Ci proces obsługi klienta. Dzięki zaawansowanemu raportowaniu masz nad tym procesem pełną kontrolę, możesz go modyfikować w zależności od potrzeb. You can’t plan if you don’t measure. Obsługa klienta jest jednym z głównych składników doświadczenia klienta, także w IT. Musisz wiedzieć, co się z nią dzieje.

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl