Turystyka

Obsługa klienta dla branży turystycznej

Dla kogo?

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
biura podróży
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
internetowi agenci turystyczni
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
przewozy autokarowe
Infolinia z IVR

Nieważne, czy Twój klient wybiera się na Kajmany, czy do Courchevel, czy dopiero zarezerwował wycieczkę czy już ją kupił - Twoje biuro podróży może potrzebować telefonicznego kontaktu z nim. Nasz system porządkuje dla Ciebie zarówno ruch przychodzący, jak i wychodzący, by sprzedaż i obsługa przebiegały jak najsprawniej.

Click2Contact

Potencjalny klient długo przegląda jedną ofertę na stronie? “Zaczep” go za pomocą proaktywnego czatu albo zaproponuj mu oddzwonienie. Angażowanie klientów bardzo zwiększa sprzedaż! Click2Contact to widget do umieszczenia na stronie, który pomaga “wyłapać” klienta wahającego się przed zakupem.

Helpdesk do zapytań i rezerwacji

Sprzedaż wycieczek przez Internet nie działa jak typowy e-commerce. Rzadko wrzuca się podróż do koszyka niczym książkę i od razu płaci (może wyłączając oferty last minute). Pojawia się mnóstwo pytań, często wypełnia się formularz rezerwacji. Nasz helpdesk uprości różne etapy mailowego kontaktu z klientem.

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży turystycznej

3 korzyści wdrożenia call center Thulium dla usług turystycznych:

Szybsze przejście od rezerwacji do sprzedaży

Rezerwacja to nie zakup. Klienci znajdują podobne oferty, rozmyślają się. Z takim klientem trzeba być w ciągłym kontakcie. Pomożemy Ci stworzyć proces obsługi dla rezerwacji wakacji.

Więcej szans sprzedaży

Zwiększona odbieralność połączeń, lepiej zaprojektowany telefoniczny ruch wychodzący, więcej follow upów do klienta po rezerwacji podróży, helpdesk, który można spiąć z formularzami rezerwacyjnymi ze strony - to wszystko oznacza więcej szans sprzedaży dla Twojego biura podróży

Zadowoleni klienci

Zadowolenie klienta to nie tylko piękny hotel i miła obsługa hotelowa. To, co się wydarzy, zanim klient kupi wycieczkę, ma ogromne znaczenie dla jego decyzji zakupowej. To, co się wydarzy, gdy klient już jest na wycieczce i potrzebuje kontaktu z biurem podróży, ma wpływ na jego ocenę pobytu.

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl