Windykacja

System do wsparcia skutecznej windykacji

Dla kogo?

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy windykacyjne
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
firmy odszkodowawcze
Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk
kancelarie prawne
Prezentacja losowego numeru

Dłużnicy rozpoznają numer telefoniczny, z którego korzysta Twoja firma i unikają rozmów? W Thulium możesz skorzystać z losowej bazy numerów. Uniemożliwisz wtedy identyfikację dzwoniących i zwiększysz contact rate swojego zespołu.

Crm i historia kontaktu

Weryfikacja ustaleń z dłużnikiem jest trudna. W Thulium zawsze jest możliwość odsłuchania rozmowy albo sprawdzenia, co kiedyś napisał klient. Masz pod kontrolą zarówno wypowiedzi klientów, jak i jakość działań swoich pracowników. Każdy kontakt zostanie zapisany, nic się nie zgubi.

Bogate API

Korzystasz z programu do windykacji? Możesz dzięki API w prosty sposób spiąć z nim Thulium. Thulium wypełni w Twoim ekosystemie rolę zaawansowanej centrali telefonicznej.

Oddzwonienia

Dłużnicy często nie odbierają - naturalna kolej rzeczy w relacji windykacja-dłużnik. Później sami dzwonią - ten ruch trzeba obsłużyć. Z Thulium masz pewność, że żadne nieodebrane połączenie nie zostanie przeoczone. Dzięki procesowi oddzwonień Twoja firma szybko będzie mogła ponowić kontakt.

Call blending

Dzięki tej funkcji agenci mogą jednocześnie obsługiwać ruch wychodzący i przychodzący. Ich praca staje się jeszcze bardziej elastyczna.

Wykrywanie poczty głosowej i faksów

Obdzwanianie numerów, które procesowi efektywnej windykacji nic nie dają, jest stratą czasu i pieniędzy. Jeśli włączysz wykrywanie poczty głosowej i faksów, Thulium w przypadku numerów automatycznych sekretarek oraz faksów zachowa się jak filtr. Konsultanci będą mieli do dyspozycji wyłącznie jakościowe numery.

Klienci

Komunikacja mailowa z priorytetami wiadomości w systemie helpdesk

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży windykacji

3 korzyści wdrożenia call center Thulium dla usług windykacji:

Więcej nawiązanych kontaktów

Thulium zoptymalizuje i uporządkuje proces kontaktu z dłużnikami. Pozwoli Twojemu zespołowi na bardziej skuteczną windykację. Z większą liczbą nawiązanych kontaktów będzie szła w parze większa skuteczność windykacji.

Niższe koszty windykacji telefonicznej

Twoi konsultanci będą mogli skupić się na rzeczywistej pracy, a rutynowe czynności jak wyszukiwanie numerów nie będą im zajmować czasu. Wydajność pracy wzrośnie, co oznacza oszczędności dla Twojej firmy.

Automatyzacja powtarzalnych działań

Zaawansowane funkcje naszych dialerów wyeliminują typowe problemy firm windykacyjnych typu niemożność dodzwonienia się powodowana używaniem tego samego numeru lub wdzwaniania się na automatyczne sekretarki. Damy Ci zaawansowane narzędzie do komunikacji z dłużnikami, na którym można polegać. Twój konsultant skupi się tylko na rozmowie z klientem.

Telefon - skontaktuj się z nami!

Napisz do nas
Chętnie Ci pomożemy

Infolinia: 12 397 53 00
E-mail: kontakt@thulium.pl