5 trendów, które zmieniają obsługę klienta

Praktyczne wskazówki, przykłady, opinie ekspertów.

Pobierz bezpłatnie ebook

Podaj imięBłędny adres e-mail
Nie wyrażono zgody

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Thulium sp. z o.o, 31-827 Kraków, NIP 6783144527, w celu otrzymywania newslettera o obsłudze klienta, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997r. nr 133 poz. 883, tekst jednolity Dz.U. 2016r. poz. 922).

Czego dowiesz się z ebooka?

Poznasz 5 najważniejszych zjawisk w zakresie obsługi klienta:

  1. Sztuczna inteligencja (AI)
  2. Obsługa klienta w social media
  3. Wykorzystanie danych do personalizacji
  4. Samoobsługa
  5. Zwiększenie synergii między obsługą klienta,
    sprzedażą i marketingiem.

Ebook zawiera również praktyczne wskazówki, przykłady
oraz opinie 8 ekspertów.

W Thulium jesteśmy zawsze na pierwszej linii frontu w kontakcie z klientem. Zarówno jako dostawcy rozwiązań, jak i dział obsługi dla naszych klientów. Wiemy, że możliwość ignorowania klientów już dawno odeszła. W gospodarkach, takich jak amerykańska, jest to oczywiste od dawna. U nas w Polsce wciąż do tego dojrzewamy.

Ten ebook ma przybliżyć Ci trendy w obsłudze i pomoże lepiej zrozumieć perspektywę klientów.

Życzę Ci miłej lektury!

CEO thulium.pl