Przewodnik po obsłudze telefonicznej

Co znajdziesz w środku?

  1. proces obsługi telefonicznej
  2. audyt obsługi telefonicznej
  3. schematy obsługi infolinii
  4. listę funkcji dobrej infolinii
  5. projektowanie IVR krok po kroku
  6. use case’y i porady
  7. kluczowe wskaźniki obsługi telefonicznej

Nie jest prawdą, że o infolinii powiedziano i napisano już wszystko. Trendy i oczekiwania w świecie coraz bardziej opanowanym przez nowe technologie ciągle się zmieniają.

Przygotowaliśmy przewodnik po obsłudze telefonicznej, który pomoże sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w 2020 roku.

Telefon pozostaje jednym z najważniejszych kanałów kontaktu, ciągle pojawiają się nowe, małe i duże wyzwania. Czy oddzwonienia lepiej mieć w kolejkach, czy może w widgecie na stronie internetowej? A może i tu i tu? Czy na IVR-ze warto umieścić komunikat RODO?

Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w naszym ebooku. Zapraszam do lektury.

Życzę Ci miłej lektury!

Mateusz Prus