Minimalizacja wysiłku klienta

Poradnik budowania lojalności klientów.

  1. Czy warto zachwycać klientów doskonałą obsługą?
  2. Co zrobić, żeby lojalizować klientów?
  3. Jakie wskaźniki warto mierzyć, by ocenić skuteczność podejmowanych działań?

W Thulium jesteśmy zawsze na pierwszej linii frontu w kontakcie z klientem. Zarówno jako dostawcy rozwiązań, jak i dział obsługi dla naszych klientów. Wiemy, że czasy ignorowania klientów już dawno minęły, szczególnie jeśli celem firmy jest posiadanie lojalnych klientów.

Ten ebook to podsumowanie zdobywanej przez lata wiedzy oraz doświadczeń, które ugruntowały w nas przekonanie, że drogą do pozyskania i utrzymania lojalnych klientów nie jest zachwycanie klientów, ale minimalizacja ich wysiłku w kontakcie z marką. Jako praktycy, ale i zespół nastawiony na nieustanne poszerzanie wiedzy serwujemy Państwu rzetelną dawkę danych i wniosków. Zapraszam do lektury!

Życzę Ci miłej lektury!

CEO thulium.pl