Ebook dla ecommerce

Czy sukces może zabić Twoją firmę? Procesowa obsługa klienta w e-commerce

  1. NPS, FCR, FRT, CSAT, SL - kluczowe wskaźniki jakości obsługi klienta oraz badania satysfakcji klienta.
  2. Customer experience w obsłudze: Jak klienci kupują w sklepie internetowym? Co zrobić, by obsłużyć wszystkich klientów?
  3. Obsługa omnichannel w firmie (telefoniczna, email, czat, Messenger) - jak ją zorganizować? Schematy obsługi, dobre praktyki, standardy obsługi klienta.
  4. Jak zrobić audyt poziomu obsługi? Praktyczny poradnik dla zarządzających.
  5. Proces obsługi klienta esklepu - jak uporządkować pracę działu obsługi, by podnieść efektywność zespołu i poprawić jakość obsługi.

W Thulium wiemy, że rozwój zmusza firmy do wprowadzania zmian organizacyjnych w obsłudze klienta - porządkowania działań, standaryzacji i rozliczania. W tym ebooku, pokazujemy jak zrobić audyt jakości obsługi klienta. Mówimy jak wygląda ścieżka klienta (customer experience) w sklepie internetowym i jak ją zorganizować. Inaczej mówiąc pokazujemy jak pojedyncze zadania działu obsługi ująć w efektywny proces, czyli Procesową Obsługę Klienta.

Wiedzę tu zawartą oparliśmy na wskazówkach i poradach ekspertów. Wzbogaciliśmy ją o przykłady uzyskane od naszych klientów oraz nasze własne doświadczenia.

Jako dostawcy rozwiązań e-support oraz firma, która od 12 lat świadczy wsparcie dla swoich klientów - znamy się na rzeczy.

Ten ebook pozwoli Ci zrozumieć czym jest Procesowa Obsługa Klienta i jak dzięki niej zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

Życzę Ci miłej lektury!

Piotr Kawalec

CSO thulium.pl