Pobierz ebook i ciesz się wiedzą.

Minimalizacja wysiłku klienta. Poradnik budowania lojalności klientów.

Odpowiesz sobie na pytania:

  • Czy zachwycanie klientów to najlepsza strategia obsługi dla Twojej firmy? Co na to mówią badania?
  • Czym jest lojalność? Co cechuje lojalnego klienta i co ważniejsze - jakie czynniki mają największy wpływ na lojalność?
  • Czym jest effortless experience (minimalizacja wysiłku klienta) i jaki ma wpływ na zakupy w sklepie internetowym?
  • Jakie działania może podjąć firma, by zminimalizować wysiłek klienta? Które z nich są kluczowe dla budowania lojalności?
  • CES, CSAT, NPS - wskaźniki satysfakcji klienta. Jak je mierzyć i który z nich wybrać?

Czy sukces może zabić Twoją firmę? Procesowa obsługa klienta w e-commerce

Dowiesz się:

  • NPS, FCR, FRT, CSAT, SL - kluczowe wskaźniki jakości obsługi klienta oraz badania satysfakcji klienta.
  • Customer experience w obsłudze: Jak klienci kupują w sklepie internetowym? Co zrobić, by obsłużyć wszystkich klientów?
  • Obsługa omnichannel w firmie (telefoniczna, email, czat, Messenger) - jak ją zorganizować? Schematy obsługi, dobre praktyki, standardy obsługi klienta.
  • Jak zrobić audyt poziomu obsługi? Praktyczny poradnik dla zarządzających.
  • Proces obsługi klienta esklepu - jak uporządkować pracę działu obsługi, by podnieść efektywność zespołu i poprawić jakość obsługi.

5 trendów, które zmieniają obsługę klienta

  • Sztuczna inteligencja (AI)
  • Obsługa klienta w social media
  • Wykorzystanie danych do personalizacji
  • Samoobsługa
  • Zwiększenie synergii między obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem.