Minimalizacja wysiłku klienta Poradnik budowania lojalności klientów.

Odpowiesz sobie na pytania:

  • Czy warto zachwycać klientów doskonałą obsługą?
  • Co zrobić, żeby lojalizować klientów?
  • Jakie wskaźniki warto mierzyć, by ocenić skuteczność podejmowanych działań?
Czy sukces może zabić Twoją firmę? Procesowa obsługa klienta
w e-commerce

Dowiesz się jak przygotować swoją firmę na nadchodzący sukces:

  • Dlaczego tak wiele firm upada przez niespodziewany sukces?
  • Co to jest procesowa obsługa klienta i jak może Ci pomóc?
  • Od czego zacząć działanie procesowe?
  • Jak stworzyć proces w Twojej firmie?
5 trendów, które zmieniają obsługę klienta

Poznasz 5 najważniejszych zjawisk w zakresie obsługi klienta:

  • Sztuczna inteligencja (AI)
  • Obsługa klienta w social media
  • Wykorzystanie danych do personalizacji
  • Samoobsługa
  • Zwiększenie synergii między obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem.