Customer Support Manager

Customer Support Manager

Thulium to firma dostarczająca najlepsze narzędzie do komunikacji z klientem. Działamy w branży B2B i od wielu lat budujemy rozpoznawalną markę w Polsce.

Jako lider działu sprzedaży będziesz tworzyć i wdrażać procesy obsługowe, aktywnie współpracować z zarządem spółki, sprawdzać i testować nowe trendy i metryki w dziale obsługi, szukać nowych sposobów jeszcze lepszej obsługi klienta i dbać o jakość pracy i rozwój działu wsparcia.

Główne obowiązki:

  • zarządzanie Działem Wsparcia Thulium
  • zarządzanie procesem utrzymania klienta
  • wdrażanie procesów mających zmaksymalizować efektywność pracy
  • zarządzanie rozwojem produktu
  • nadzór nad pracą działu oraz jego raportowanie
  • kontrola i nadzór nad przestrzeganiem procedur

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 letni staż pracy, w tym 1 rok doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie w procedur
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym

Mile widziane:

  • praktyczne doświadczenie w procesie zarządzania projektami
  • doświadczenie w pracy związanej z wytwarzaniem software
  • doświadczenie w pracy z produktem sprzedawanym w modelu SaaS
  • doświadczenie w utrzymaniu procesu SLA
  • wiedza z zakresu technik handlowych
  • doświadczenie z zakresu współpracy z działem programistów
  • znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych LAN i WAN oraz doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z tego zakresu
  • doświadczenie w administrowaniu systemami Linux

Co możemy zapewnić:

  • Pracę na pełen etat z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
  • Autonomię w procesie zarządzania oraz decyzyjność
  • Możliwość wykreowania własnych procesów zarządzania działem

Co Ci oferujemy:

  • Pracę na pełny etat (UoP lub B2B)
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Zaangażowany zespół
  • Niezbędne narzędzia (MacBook + monitor 4k, telefon)
  • Comiesięczny burger day
  • Świeża kawa i herbata
  • Piłkarzyki, rzutki, PS4