Upsell Manager

Thulium dostarcza wiodące narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientem. System zapewnia obsługę e-mail, telefonu, czatu i messengera.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do Departamentu Sprzedaży.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Utrzymywanie, weryfikacja oraz komunikacja z obecnymi klientami firmy
  • Rola Project Owner w przypadku top klientów
  • Kreatywne podejście do zrozumienia potrzeb klientów i do ich rozwiązywania
  • Upsell - rozwój instancji klientów poprzez dosprzedaż dodatkowych licencji
  • Zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie, raportowanie
  • Aktywizacja oraz monitorowanie aktywności klientów
  • Komunikacją z zespołami: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów
  • Bliska współpraca z Customer Success Manager
  • Nadzór nad płatnościami klientów

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wiedzy na temat: SaaS, Cloud, VoIP, SIP, Contact Center, Churn
  • Chęci w podejmowaniu nowych wyzwań
  • Umiejętności managerskich – minimum rok doświadczenia w pracy w modelu B2B na samodzielnym stanowisku sales lub pre-sales w branży IT / Telco
  • Chęci szybkiego poszerzania wiedzy na temat rynku SaaS / Cloud / Contact Center
  • Dokładności oraz skrupulatności.
  • Znajomości w stopniu B2 języka angielskiego

Co możemy Ci zapewnić:

  • Możliwość rozwoju w ramach stanowiska jak i awansu do innych działów
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne z zakresu metodologii sprzedaży
  • Pracę na pełen etat z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
  • Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia (uwaga premia od sumienności twej pracy nie tylko od osiągniętego wyniku sprzedażowego)
  • Dodatkowo: lekcja angielskiego z native speakerem, chillout room, burger day
  • Prywatną opiekę medyczną